Vem kom på Ecxell??

Vem uppfann Excell?? Eller hela Office paketet?? Jäkla skit, man behöver ju vara hjärnkirurg för o klara det ju!! Fast efter många timmar framför datorn o bra support så lyckades jag m ena uppgiften, nu är det bara andra kvar... Data kunskap har ju jag inte haft på sju år, inte fasen kommer jag ihåg nånting!!!! ;-)

Enda dagen vi behöver vara i skolan denna veckan va idag, men ska nog träffa mina nya classmates lite ändå!! =) Sååå kul o lära känna nya människor, detta kommer bli två grymma år!! Helt säker på det!! =)

Sängen. Nu.

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej gumman! Hoopas allt är bra!! härligt att börja plugga =) välkommen i gänget.. men du kommer väll ihåg allt våran kära datalärare lennart lärde oss elr :P haha hoppas det går bra med studierna å snart är du inne i det =) jag lovar dig

Ha d gott så får vi ta å ses snart en fika elr lite vin?!

KRAMAR

2009-09-01 @ 17:19:21
URL: http://jenniemx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0