13april - klantjävel!!!!!

Igår va helt underbar! Vi strosa runt i slottis i 2 timmar, sen när jag åkte hem till sandra tog vi en kvällspromenix innan hollywood fruarna (kan man annat än att ÄLSKA Maria M??) "Jag är bra på att skriva, men när jag ska får ner det på papper är det svårt. För tankarna kommer snabbare än jag skriver" - Maria Montazami. Va en duktig flicka igår och köpte nya block till skolan, ett tio-pack, här ska det jävlar mig skrivas. Det va bara det att nu när jag kom till skolan så visa det sig att jag är en sån jävla klant att jag har köpt rutigt block istället för randigt block. Där av rubriken, KLANTJÄVEL!! Det värsta är att det är så typiskt mig att lyckas med en sån grej, varför kollar jag inte på blocken innan jag köper dom??? Vafan! Aja inte hela världen, får gå tillbaka med dom idag, blinka lite med mina blå ögon, erkänna mitt klantiga misstag och hoppas dom tar tillbaka blocken även om jag öppnat förpackningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0