14april - Grisrosa

Idag har jag vart hemma hos mamma o pappa för att plugga. Deras internet funkade inte så den idén gick ju sådär. Men dom har precis fått massa spel till deras wii så jag grät inte direkt över att det inte gick att plugga. Grät gjorde jag nästan när jag skulle gå o jobba klockan fyra istället. Efter att jag hunnit bli lite lätt beroende av att spela Mario Kart så ville jag verkligen inte sluta för att jobba. Hann sitta i solen en timme också och få en vacker grisrosa färg i ansiktet och på bröstkorgen, klart jag skulle lyckas med att göra det typiska misstaget när första vårsolen tittar fram. Nu är jag hemma hos min moster, skall va barnvakt imon åt min lilla göllunge Moa. Thats all folks! Natti natti.
Jag va självklart Peach när jag spelade.. Vem annars? ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Då har du å Johannes nått gementsamt..vem ni är i Mario Kart asså hahaha

2010-04-15 @ 02:44:00
URL: http://amandamars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0