21april - I <3 horses!

Idag har jag jobbat på nordhallands ridklubb, vilket skönt jobb!! Trivs verkligen i stallet och jag älskar fortfarande hästar, trots att jag i intervaller försöker intala mig att jag inte gör det. Men man mår så bra när man är i ett stall! Love it! Sen va det hem, vända och åka till mitt andra jobb som assistent. Så idag har jag inte gjort annat än att jobba jobba jobba! =P (Shit tänker ni som jobbar heltid att det va ju jätte synd om mig som fick jobba en hel dag men för en student som inte är van vid att göra nått i för många timmar i streck så va det lite jobbigt faktiskt!) Just nu så håller jag på att laga morgondagens lunch, lax med sås och ris, mumma! Ska antagligen in till Göteborg o fika imon kväll, om jag inte blir sämre, har nämligen sen igår fått ondare och ondare i halsen... =( Inte alls kul! Känner mig både hängig och frusen, hoppas det inte blir värre för jag haatar att va sjuk! Nä nu ska jag värma en av mina hembakta (!!!) scones, göra en stor kopp te och titta på ett Greys Anatomy avsnitt!


Här jobbade jag idag och ska jobba imon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0