30april - Valborgsmässoafton

Nu på morgonen tänkte jag att jag ska se en föreläsning i alla fall, har inte pluggat nånting på hela veckan, vilket är extremt dåligt av mig! Så lite marknadsförig så här på morgonen blir nog jätte bra... Senare skall jag in till Göteborg och hem till Jossan, hon ska hjälpa mig att färga håret. Efter det blir det itll att göra sig iordning, våra planer är inte helt bestämda ännu men antingen slottskogen och grilla eller Vasastan och käka på restaurang. Om vi klämmer inte cortegen också beror lite på valet.. =P Detta beror alltså på vädret, vi vill inte sitta i slottskogen om det regnar! =P Efter det blir det kanske utgång, kanske inte. Jag har egentligen inte pengar till att gå ut, vilket gör att man inte blir så jätte sugen på det, men sånt kan ju ändras! Vi får se, vi får se. Men i vilket fal som helst så gissar jag på att det kommer bli en trevlig valborg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0