Jobbar!

Titta förbi Remixx någon gång i veckan! Jag jobbar idag (inte så länge till dock) imorgon och på torsdag! Fick ett lyckobesked förut! Min pappa har köpt en ny hårddisk till min dator och den skall bara installeras så är den fixad!! =) Snart är jag tillbaka från min isolering! För detta blogg brejk beror enbart på att jag inte haft någon dator, men nu får jag min älskling tillbaka!! =) Så den dålig uppdateringen kan jag inte göra mycket åt och jag tänker inte berätta vad jag har för mig heller för det orkar inte jag. Kan däremot säga att påsken var mysig, har vart hemma hos min mamma och pappa hela helgen. Nu tillbaks till arbetet! Kom och hälsa på! =)


Måste bara visa en bild på världens sötaste unge!! Älsklings Moa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0