12augusti - det blev en ridtur i regnet =)

Katrin ringde mig mitt på dan idag och fråga om jag hade lust att ta en ridtur, absolut blev mitt svar, men efter sju för jag jobbar tills dess. Sagt och gjort, det blev en kvälls tur på varsin hingst och även om det regna så va det super härligt att få komma ut efter jobbet!!! =) Nu ska jag gå och lägga mig, har en förkylning på G och jag vill inte veta av den!! Ska ju på bröllop på lördag!!!!!


Katrins häst, Giant. Lånat bild från Katrins fejjan ;)


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har röstat 5 poäng på dina skor på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina! Länk finns på bloggen.

2010-08-13 @ 18:38:47
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0