19augusti - Men va bra att känns just nu! =)

Igår va kanon! =) Först jobba på dagis igen, jätte mysigt!!!!! Och eftersom jag och Katrin tycker om varann så mycket (hehehe) så hämtade hon min lilla skrutt kusin på dagis så jag kunde jobba färdig och sen gå hem till Katrin för att vara en duktig kusin  och passa Moa lite också ;) Jag passade, Katrin fick hämta ha henne (och mig) hemma hos sig och lagade mat till oss. Men jag passade henne! ;) Höhö! ;) Gölliga Katrin!! ;)  Sen gick jag, Amanda, Angelica, Lina och Linas syster till mingel och hade en trevlig stund med en grym trubadur! =) Helt enkelt än härlig dag! Idag har jag jobbat hos Katrin på dagis igen och snart skall vi iväg till stallet och rida en sväng! Allt känns som sagt väldigt bra just nu! =) Sen känns ju allt liite bättre eftersom det bara är några dagar kvar till turkiet! =) 9 dagar tror jag för att vara lite mer exakt! ;) Nu ska jag glo lite mer tv tills Katrin kommer och hämtar mig! Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0