3augusti - träningsvärk =P

Igår hade jag en jätte härlig dag! (Efter tolv, tandläkaren suger ju!) Först stranden med Lotten och Erica. Jag och Lotten va rastlösa och spelade badminton i bikini en stund =P På eftermiddan/kvällen följde jag me Katrin och red på hennes häst samtidig som hon och hennes barn åkte häst och vagn. Tror vi va ute i kanske två timmar, HELT underbart!! Anneberg har ju helt fantastiska ridvägar! Katrin, om du läser: Jag läääängtar redan tills nästa gång det blir ridning!!! ;) Badminton + ridning = TRÄNINGSVÄRK idag!! Hehe Efter jobbet idag så åkte jag och Angelica in och satte oss på Vasastan och drack cider och åt middag, vardagslyx! =) Nu blir det lite tv sen sängen! Kram! =)


Hästbild ;)
(Challe
)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0