Helllaaaa bloggo!! ;)

Men YO eller? Nu ska jag dra mina senaste dagar väldigt snabbt: Jobb och One Tree Hill. Enkelt va? Utan pengar vad gör man då, jo stannar inne. Har man inget annat att roa sig med än en tv vad gör man då, jo det bästa möjliga; tittar på så mkt OTH som tiden tillåter! Så på fyra dagar har jag lyckats bli besatt igen! Alldeles lagom till att sista säsongen jag har (säsong 6, om det är nån som vill låna ut 7an till mig? NÅGON??) börjar ta slut. Så jag kommer ha OTH abstinens hela nästa vecka och sen är det julafton! Kan det bli bättre?? ;) Sen kan ju alla skriva upp i sin kalender att från den 19januari så är jag officielt en student på Göteborgs Universitet! Hur awesome är inte det då?? Vilket påminner mig om att jag MÅSTE köpe en ny kalender, min är slut 31e december. Fasen då! Jä jä nu är det sängen, ska upp mitt i natten (05.00 ringer klockan, omänskligt!) Så godnatt alla vackra människor där ute! =)


Kan ju avsluta med ett tänkvärt citat från en flicka på tre år: "När man är ledsen, då vill man ha en kram, då känns det bra igen" Hur gulligt och enkelt är inte det då?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ett jävla under att du fortfarande inte köpt några djur.. Haha

2010-12-17 @ 17:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0