10februari

Sov hos Sandra igår, mysigt! =) Vi tittade på tv och åt upp resten av sconesen som jag bakade i måndags =) Idag har jag ingen skola så jag är just nu hos Amanda och väntar på att hon skall bli färdig, sen blir det fika. Ska iväg o provrida en annan häst idag, vi får se om det kan vara nått! =) Fick resultatet på den ena tentan igår, jag fick VG!!! =) Så nu är det en tenta kvar, den jag är mest nervös för iof, men nu vet jag ju at jag i alla fall inte har mer än en omtenta! ;) Gäller att tänka positivt =P Var ute med lilla Alfons vid havet i morse. Klar blå himmel och sol, då är det rätt fint, även om det är vinter! =) Lägger upp lite bilder när jag kommer hem ikväll!! =) Nu ska vi luncha! Ha en bra dag alla! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0