16februari

Ridningen igår gick bara bra, mysig att sitta på Håkan igen och den andra hästen, Cosma, verkade vara kanon fin, får väl se om ägaren tyckte jag passade bra eller inte. Eftersom det är semledagen idag så måste jag ju äta en semla, så jag tänkte om jag tränar på morgonen så får jag äta en semla sen! =) Det är väl rättvist, eller? Kändes lite tragiskt bara att gå o köpa en semla. Konstigt nog kändes det som nått man inte äter själv utan i alla fall två. Men men vafan gör man när man är singel?? Ska plugga en stund nu, en timme ungefär, sen funderar jag på om jag ska ta en tur bort till Remixx och se om dom fått in nått nytt. Paula sa att det kan finnas en del som jag kan tycka om.. Det snöar ute så får se om jag orkar gå dit. Ikväll blir det film med Amanda i alla fall. Måste ju ses nu innan jag åker på torsdag så det inte går för lång tid emellan att vi ses! ;) Har jag sagt det förresten? Att jag ska upp till Sälen och åka skidor tors - sön? Och träffa mitt älskade skadedjur Linda? =) Om jag inte sagt det så säger jag det nu! Jag ska till Sälen på torsdag och jag ska träffa Linda, gå på afterski, åka skidor, festa, mysa och INTE tänka på skolan på fyra dagar!!! Jag lääängtar till torsdag!!! =)
Ät nu ordentligt med semlor idag!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0