26februari

Jag är trött. Vart trött i över en vecka nu. Och inte bara trött utan orkeslös, orkar ingenting! Detta är skitjobbigt och jag vet inte vad jag ska göra för att ändra på detta! Tips nån?? Kanske ska testa det som Angelica snackar om.. Alger, det kanske kan hjälpa? Funderar nästan på att gå till läkaren och se om dom kan ta lite prover för att se om jag har nån brist på nånting. Men man ska ju ta sig dit också. Idag har jag vart o myst med kusinerna och sen tog jag en sväng till bombhotade kungsmässan o köpte lite rockiga prylar! ;) Pumps, leggings och skärp, allt svart med nitar, rock on!!! ;) Lite 'lyxigare' mat, vin o tv tittande är det denna fredag kväll, imon blir det partey! =) XOXO

Kommentarer
Postat av: jennie

Testa att köpa rosenrot finns på apoteket... tar dock ett tag innan man märker effekt på dem.. men sen e man riktigt pigg =) förresten hur går d med träningskortet köpt ngt på f & s än?? bara å höra av dig om du vill träna ihop!!

Ta hand om dig!!

Kram

2010-02-27 @ 10:15:59
URL: http://jenniemx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0