27februari

Angie va här igår o drack lite vin, kom hit vid halv elva och gick vid halv tre. Jag kom i säng tre och upp nio.. zzznaark va trött jag va imorse! Jobbat idag, sen handla mat för jag behövde toapapper, kom hem med två tunga påsar men glömde en sak.. Visst serru toapapper glömde jag att köpa. SUCK! Tappade min mobil på vägen hem också så nu är displayen helt paj. Jag blir så trött! Gick o la mig i två timmar och nu har jag dushat och ska laga lite mat. Sen är det partey!!! =) Haha jag köpte ingredienser till kladdkaka men har ingen form så jag kan inte baka. Det va tydligen viktigare än toapappret! Haha ;) Nä nu ska jag göra mig i ordning, sen in i dimman!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0