16januari

Gav ju upp där vid sju halv åtta igår och började på vinet. Angelica var inne i Kungsbacka vid tjugo i tio så jag följde med henne hem, myskväll med vin och spela spel! Det var sådär kul när klockan ringde halv tio och jag var tvungen att ta mig hem för att bänka mig framför datorn för en heldag med plugg... Men men det är bara några dagar sen är denna helvetes perioden över. Denna kursen har inte vart det roligaste jag har vart med om, men sen har jag hört att det tydligen är så, allt i livet kan inte vara roligt ;) Om en stund kommer Maria hit så ska vi plugga som dårar, hela kvällen och hela dagen imon. Ska banka in infon i huvvet så det kanske är lite som sitter på måndag. Det ska bli så skönt när det är över, jag ska sova hela tisdagen tror jag! ;) Nä tillbaka till föreläsningarna, med en inspirerande lärare som pratar om ledarskap! Toppen! (För er som inte förstår ironi, det sista var högsta klassen sådant!) Tjing tjing!
Jag och Angelica på partey i Falkenberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0