29januari Syrran fyller år! =)

Friday!!! Again!! ;) Alltid lika skönt när det är fredag och helg!! Sen på måndag så säger jag som Amanda i min klass, "jaha ny vecka igen.." Då va jag tvungen o påpeka att det oftast är ny vecka, gamla brukar inte komma tillbaka.... ;) Har precis brottats med en halv grapefrukt, ska snart ge mig på andra halvan. Fick juice i ögat, på tröjan, hela armen och handen är helt kladdiga, men eftersom den är uppäten så va det jag som vann! HAHA! ;) Ska snart göra mig i ordning för en fika med Josefin sen kommer även Maria för hon ska bosätta sig hos mig inatt! Måste även köpa present till mammsen o syrran... Påminnelse till mig själv för det får icke glömmas! =P Ikväll blir det mys med middag, vin och en film med Joel Kinnaman, vi vill dregla lite!!! ;) Men ha en bra fredag alla! Puss o kram o nyp i stjärten!! ;)

mmmmm ;) Ögongodis... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0