3januari

God fortsättning alla!! =) Nyårsafton tänkte jag börja med. Spännande kväll, intressant. Vi hade jätte kul med mycket att dricka, vi började förfesten redan vid 17 så när festen började 19 hade vi redan vart igång i två timmar! Haha! Det speciella med denna kväll började väl egentligen efter tolvslaget, så jag och Amanda börjar misstänka att 2010 hade en viss inverkan på de flesta män, i alla fall dom som va i närheten av oss. Jag kan bara dra min version av konstiga män, eller rättare sagt en person. Till en början verkade han jätte gullig och social så jag tänkte at jag skulle ge det en chans, en fika skadar ju inte, men just på nyårsafton vill man ju festa och inte snacka om sitt liv. Men människan slutade aldrig prata! Jag fick tillslut be en kompis om hjälp (som ledde till en annan story) och till och med Amanda fick be om hjälp för att bli av med honom för att han gick till henne och snackade om mig! Jag hade olyckligtvis gett mitt mobilnummer till denna människa i början av kvällen, inte det bästa kanske för nu ville jag verkligen inte träffa honom igen, trodde jag hade någorlunda bra uppfattning om människor men där misstog jag mig helt! En pratglad social kille visade sig bara ett nonstop babblande jävla plåster! (Eller som Erik säger om Pölse i Smala Sussie "en bajskorv som inte går att spola ner, som bara flyter upp hela tien") Men den sista timmen när jag verkligen försökt bli av med människan så ställer han sig och säger att jag fått fel uppfattning om honom och den uppfattning jag hade fått va att han var en person helt oförmögen av att hålla tyst, vilket han fortsatte bevisa ända tills vi gick därifrån. Det sista han säger är "Bara så du vet så kan du glömma fikan, det skulle aldrig funka mellan dig och mig ändå!" NÄHÄ! Menar du det?? Men vem tror ni inte skickade ett sms till mig på nyårsdagens morgon och frågade om jag fortfarande var intresserad av en fika? Jo visst va det han! Då bad jag honom snällt dra åt helvete. Jag har aldrig träffat på nån som pratar så mycket som den människan!! Om så ointressanta och jobbiga saker! Detta inlägget skriver jag för att om det nu är några killar som läser detta, gör aldrig så! Han visste hur han skulle skrämma iväg en tjej OCH hennes kompis, bra jobbat! Sen lite andra meddelanden och samtal osv som jag inte tänker gå in på i detalj här, men som visar att killar antingen har börjat tänka för mycket eller så är det jag som helt plötsligt drar till mig mysko människor, men har det med det nya året att göra är jag rädd för fortsättningen! ;) Jag har förhoppningsvis bara haft otur, jag är fortfarande optimistisk och tror på en förändring i kärlekslivet under 2010! ;) (Resten av helgen inte mycket att prata om, jobb o släktkalas igår, försökt plugga lite, inte lyckats så bra med det. Rätt ointressant alltså!) Nu ska jag äta lite, vad vet jag inte än, är sugen på pizza, det får man väl äta trots att klockan snart är nio? Det är ju ändå söndag! ;) Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0