Premiär på tv 3 play!!

Ny satsning av tv 3! Endast på webben kommer den svenska versionen av 'the hills' visas med start 8/2! Och jag som älskar att gotta mig i reality serier kommer sitta bänkad ;) I alla fall ett avsnitt så man får se vad det är! ;) Länk till infon om programmet här.
Anna Hibbs, Petra Tungården och Michaela Forni.

(EN fråga, nån som hittat nya MAX reklamen på internet?? Den är ju grymmast, ville ju lägga upp den här men hittar den inte!!! OCH PRECIS NÄR JAG SKRIVER DET SÅ KOMMER DEN PÅ TV SÅ JAG MISSAR DEN!! Fan... Hehehe)

Kommentarer
Postat av: mango

Jag kommer ge detta en chans me:)

2010-01-30 @ 14:59:23
Postat av: Anonym

Sök bara på maria montazami.

2010-02-01 @ 17:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0