Det blev en heldag i stallet!

Red ut på Challe i 45min med en tjej på knäppa lilla Lady, efter det så red jag till Lady litegrann, BEHÖVLIGT. Sen kom Paula dit och frågao m jag ville rida lite på Håkan vilket jag glatt så JA till, saknar ju honom min lille skrutt häst. Efter det så tyckte hon att jag kunde göra lite nytta och rida till Mulle också. Hur det kom sig att jag tillslut hade ridit fyra hästar har jag ingen aning om, men kul va det! =) DEt är ju dressyren jag tycker är roligast, speciellt när hästen behöver lite tillridning! =P SÅ nu fick ni lite hästnörd snack ;) Sitter här mätt som en jävla gris, jag och Erica har tryckt i oss massa tacos! ;) Det va MUMS!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0