P&L was AWESOME!!!!

Spöregn när vi kom dit, tält, trängsel, köer, människor, smutsigt, svettigt men helt fucking jävla underbart!!! =D Sån jävla vecka, det har vart awesome från början till slut (förutom att vakna på morgonen i ett varmt och äckligt tält, DET kan jag leva utan! ÄCKLIGT!) Vi åkte hem i natt så fick lägga mig i min underbara säng i morse! Kommer närmare detaljer snart, nu orkar jag inte.. Men kan ju säga så här, Melissa Horn va så bra så man fick tårar i ögonen, Hoffmaestro va GALET, Mando Diao, The Hives, The Ark, Robyn.... SÅ JÄVLA BRA KONSERTER HELA VECKAN!!!!!!! Nu blire lite mer SATC (Damn vad jag har saknat det! Haha) Sen sängen igen! LOVELY, natti natti!!!


En liten preview på kommande bilder från våran festival vecka.... =) (HOFFMAESTRO)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0