10juni - morgontrött

Har kommit på att jag hatar att gå upp på morgonen. Visst att man kan vänja sig vid att gå upp halv sju, men varför vänja sig vid nått så hemskt när man kan ha jobb i butik, börja tidigast 10 så man inte behöver gå upp innan 8? Längtar tills jag får börja jobba på Toyshop på Freeport så jag får lite goare arbetstider!! =P Sen är det ju inte det enda jag tycker är bättre med att jobba där.. Finns rätt många anledningar, kan väl säga att det finns nog ingenting med detta jobbet som slår butiksjobb! Men pengar och hjälpa pappa i en kombination gör nog att jag ska överleva... Halva tiden har ju snart gått.. ;) Fast just idag är jag inne i en svacka, tröttare än någon annan dag, att jag går och lägger mig för sent börjar nog komma ikapp mig tror jag... Längtar längtar längtar tillsd et blir helg!! Då ska jag åka med Kristine, Petter och barnen ner till Skåne och Malmö för att hälsa på Tomas och Anna-Hanna!! Ska bli super mysigt!!! =) Nu blir det fortsätta att jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0