11juni - freeedaaag!!!

Äntligen fredag!! Weehoo!!! =) Jobbar till fyra, sen ska jag till toysan och testa och stänga, kan vara bra att jag kan dagsavslutsrutiner innan dom släpper mig att stänga själv! ;) Ikväll blir det nog AW om inte Amanda kommer med nån annan idé, jag är för trött för att ha egna idéer, jag bara följer me och ser glad ut. Vaknade i panik tio i åtta idag, va på jobbet tio över, man kan om man vill! Hade förresten kommit in lite roliga skyltar på toyshop när jag va där häromdagen,  kommer bara ihåg att på den jag nog ska inhandla stod nått i stil med: "Mycket reklam,tack!" med stora bokstäver och under stod det med mindre bokstäver: "Jag har slut på toapapper" Hehehe passar på min brevlåda! ;) (En annan som passade in va "Jag har rätt 98% av fallen! (så varför bry sig om dom andra 3%?)") Imon bär det av till Skåne! En helg med Kristine, Petter, Max, Moa, Tomas och Anna-Hanna! kommer bli kanon!! Fast med lite sol i sveriges södra delar så kommer det ju bli ännu bättre... Kan man göra en beställning på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0