19mars

Det är svårt att vara aktiv med inlägg när man itne har någon dator hemma. Speciellt inte när garantin gått ut och försäkringen inte täcker skadan. Jag får alltså betala hela skiten själv, om jag nu tycker att det är värt det. En dator är man väldigt beroende av har jag märkt. 24månader avbetalning på 3 men garantin gäller bara 12 ånader och 3 vet ingenting. Dom vet nite vad jag ska göra med datorn och dom har inte ens nån reperatör dom kan föreslå. Dom hade inteens numret till HP. 3 är värdelöst. Så nu ska jag köpa en ny dator eller föröska få ut en ny på hemförsäkringen. Jag fattar inte, pappa hjälper mig, snäll som han är!!! =) Sen har jag gett upp. Nu är det officiellt jag struntar fullständigt i hur det går på eknomistyrningen! Inköp hoppas jag att jag klarar annars ligger jag risigt till, men ekonomin är körd. Kul! Jag har ingen motivation what so ever att överhvuvdtaget försöka mig på att klara den. Omtenta. Kul. FAN. (By the way, date ikväll, spännande.....Hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0