Helgen

I fredags var det mys med Sandra och Cecilia med tacos, tjöt och tv tittande. Åkte hem på kvällen då jag skulle upp o jobba på lördagen. Lördag som sagt, jobb på dagen och partey på kvällen. Utgång med Sandra och ett gäng skåningar (...) Hehe ;) Kanon trevlig kväll fst vi va på Parken (aldrig vart där innan) och det enda som va bra med själva stället va musiken och det va för det va 80 o 90 tals tema, alltså inte den musiken dom brukar spela utan musik från när man va ung! (host host) Efter krogen va jag o Sandra duktiga o skippade Donken och gjorde iordning tonfisk sallad när vi kom hem istället! Dukigt tyckte vi! =) Söndagen va det släkt kalas för kusin vitamin som fyllde 7 år. Efter kalaset åkte jag hem till ina föräldrar för att papap skulle hjälpa mig med min dator, han hitta inte heller vad det kunda va som va fel så det blir till o lämna inte den. KUL.


Backstreet boys spelades och vi kände oss som 14 igen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0