Weekend med final!

Fredag, barnvakt hela dagen och sen en lugn kväll hemma hos Amanda! Tittade på Solsidan (underbara program) och gick hem o la mig tidigt (host host, kommit på att jag börjat bli ett big fan av att gå o lägga mig i tid, det är skönt o komma upp på morgonen... GAMMAL?!?!?!) Lördag vandrade jag o Sandra runt på gatorna i Göteborg på dagen sen firades Elins födelsedag på kvällen med god mat och Melodifestival. Vad tycker vi om vinnaren Anna Bergendal??? Jag tycker det va kul för henne att hon vann men jag hejade ju stenhårt på Salem och Björn!!! =) Vafan den tycker jag va bäst av alla!!! Sen på kvällen så va det planerad utgång men jag orkade inte (GAMMAL?!??!?!?!) så jag åkte hem istället. Igår skulle jag plugga men Amanda ringde mig innan jag hann börja och frågade om vi skulle ta en promenad, så vi va ute o gick i en och en halv timma, sen följde jag med henne hem och vips så blev klockan halv elva på kvällen. Så bra gick det med det pluggandet!! Men men, det va en helg i ålderns tecken för mig, känner att jag inte är 18 längre, även om ajg verkligen försöker.. Sen som pricken över i:et så fick jag visa leg på spårvagnen också för att bevisa att jag inte var för gammal för ungdomskort, gränsen för det kortet är 25! SKÖNT!



Jag??

Kommentarer
Postat av: Anonym

hi hii..området solsidan är jag uppvuxen i.. :)

kramas

jessica

2010-03-15 @ 14:38:51
Postat av: Anonym

hi hii..jag är uppvuxen i området solsidan :)

kramas

jessica

2010-03-15 @ 14:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0