Kul dag det kommer bli imon....

Idag har jag jobbat, känner mig fortfarande bakis efter lördagen hahaha! ;) Imon ska jag bosätta mig på Academedia, där jag läser engelska, för jag måste göra klart så mkt jag bara kan imon. Jag måste måste måste bli klar med den här kursen snart. Kan jag inte bli klar så jag fått skickat in den till studera.nu innan 1december så vet jag inte vad jag gör.. Gräver ner mig tror jag! Det värsta är att nu har jag bara prov kvar så det finsn inget jag kan göra innan imon, mer än att försöka o inte tänka på det... =P Ledigheten imon ska som sagt tillbringas i skolan, sen är det jobb fram till 19e november! Lovely! =) Nu börjar ju P H snart! Hehehe awesome!! ;)


Nu vill jag åka utomlands igen!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0