Min nya stilguru!

Nu är jag inte mkt för att lägga upp outfits, tycker det känns totalt ointressant att stå hemma i min ensamhet och posa för kameran för att sen lägga in dagens outfit, det kommer som ett infall nån gång ibland bara, men men whatever! Det jag skulle komma fram till är att även om jag inte visar det så har jag ett stort mode intresse och gillar att hitta inspiration hos andra, både bloggar och kändisar. En favorit är Elin Kling med en sjukt bra modeblogg. En annan som jag tittan in lite det senaste och som jag fastnar för mer och mer är Taylor Momsen. SJUKT kaxig och snygg stil!! Like alot!!!! Leka med kläder genom att kombinera ihop olika plagg, göra gulliga plagg kaxigare med hjälp av assocearer, lager på lager... Allt! Jag älskar det!!! Göra fula plagg snygga i kombination med annat är det bästa!!! Sen har jag favoritbutiker också, MONKI och WEAKDAY! Det bästa! ;)

 


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ska spana in Taylors blogg. Inte hört eller sett den innan. Tack för tipset!

2010-09-29 @ 18:11:28
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Terjekathrine

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-12-23 @ 17:43:48
URL: http://terjekathrine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0