Mums =)

Haft sleepover hemma hos Maria och nu gör hon Amerikanska pannkakor till frukost! =) Mums! =) Sen ska man väl kanske vara lite duktig idag och göra något skolaktigt. Får se om jag kan koncentrera mig. Kanske händer något spännande i em.... Men vad säger jag inte än, eftersom det inte är helt 100 att det kommer hända...

Sen måste jag ju som alla andra säga hur jävla skrämmande jagtycker det är att Sverige Demokraterna fått så många röster. Vilka är ni som röstar på dom???? Jag fattar inte? VEM vill ha in dom i riksdagen?? VEM väljer ett sånt parti och tänker att "ja, men SD känns som ett bra parti för att styra detta landet" Moderaterna och alliansen som fick min röst vann i alla fall valet igår, om det är någon som missat det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0