Egoboost

Hade denna kommentaren på bloggen idag: "Har under kvällen kollat runt lite på din blogg och jag gillar den skarpt! Du verkar vara en grymt go och skön tjej! Kör bara på som vanligt med livet och leverera sköna blogginlägg så är jag nöjd! :D" Jag tackar och bugar! =) Alltid skönt när man får lite positiv feedback!! Idag har jag lagt mina sista kronor på en prexent till min kära bror som fyller år på söndag. Sen blir det nog egen fredag (fredags mys kanske?? Inga pengar kvar var det.. Baka nått då?? Sjukt sötsugen!! Haha!) Har sparat senaste avsnittet på True Blood till idag, så ska jag gotta till det med lite kladdkaka efter middagen kanske? ;) Ja, som ni märker så är tanken med att träna lagd på hyllan just nu i alla fall, jag har kollat runt lite och jag har bestämt mig för att Fysiken, som ligger på andra sidan gatan, får bli det stället där jag tar tag i denna enda stora fetvalk till kropp =P Men öven gymkort kostar ju, borde vara gratis, så det får alltså vänta tills lönen kommer, men sen så jävlar!!! PROMISE! =P Jobbar ju helgen igen, så vi får se om det hittas på nått annat eller inte. Kanske en tur hem till en jobbarkompis imon efter jobbet, får ju lite ångest av att det skall gå en hel helg utan att jag gör nånting alls! =P Men men, alla får ha en trevlig helg, nu skall jag baka kladdkaka! ;) Puss och kram!


Påtal om att baka, sånna här skall jag försöka mig på nån dag tänkte jag! Macarons heter det, verkar sjukt gott när man läser receptet och går att göra i massa olika smaker, men självklart är det choklad som gäller om jag skall ge mig på detta!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0