Nä men regnar det???

Fy fan, tror man att man skall få sommar ett tag till, så blir det svinkallt och regn igen.. Men men, jag tror på sommaren i alla fall fram till sista augusti! Jobbar iof nästan varenda dag nu augusti ut, men eftersom jag kommer vara ute mkt så uppskattas bra väder ändå! ;) Men när hösten väl kommer, så har jag siktat in mig på två godbitar i skovärlden som jag tänker inhandla för att vara snygg till hösten! ;)
Behöver nya mysuggs, jag klarar mig inte utan uggsen, så det kommer en del av sko-kassan gå till! (Dessa av märket Sheperd, finns på nelly.com, jätte bra eftersom ajg har studentrabatt där!!)



Min tanke var att inhandla ett par dr.Martens, tills jag såg dessa skönheter! Har en förkärlek till Palladium, och deras höstnyheter är i skinn! DREAM COME TRUE!


Så ser min plan ut, kommer ju dröja lite eftersom det är två rätt dyra par... Och jag vet inte vilket jag vill ha först, men båda blir det förr eller senare! =P Nu ska jag färga håret, sen glo på serier resten av kvällen!!! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0