Tröttsamma regn

Här får man för sig att jag skall ta en promenad innan jobbet, så får jag ett sms från Aime (som jag lyckats lura med mig på promenaden hehe) att det regnar ute. Självklart regnar det ute, vad annars. Finns det nått annat väder i Sverige?? Damn it. Och med tanke på hur mkt jag har rört mig denna sommaren (NOT) så tänkte jag ju inte hitta på nån annan träningsform när det inte blev en promenad. Men jag ska ta tag i detta elände till kropp nu till hösten. Jag ska skriva in mig på Fysiken (som ligger på andra sidan gatan!!) och gå på deras olika danspass och pilates, kommer även en nyhet som heter BODYBALANCE som tydligen skall vara nån blandning av yoga, thai chi och pilates, det lät som nått som sklaa provas i alla fall! =) MEN som sagt, idag blir det inte mkt gjort innan jag åker till jobbet om två timmar, Aime är duktig och går på Bodypump, hon får träna för mig med! ;) Ciao!


Tills jag fått en snyggare kropp så förlitar jag mig helt på mina ögon och hoppas att ingen kollar längre ner än till axlarna! ;) Får lära mig att blinka forforiskt så ingen vill se något annat ändå! ;) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0