Fortfarande död

Käns ju som man aldrig kommer bli frisk, händer ju ingenting, trots att jaginte rört mig ur fläcken sen söndag kväll. Idag så blev det ingen skola =( Så god jul och gott nytt år mina rara klasskompisar! Skall provrida en häst idag, det tänker jag göra, mot alla odds, för när jag var yngre så kände jagmig alltid friksare när jag va i stallet! Vet iof inte om feber och förkylning går hand i hand med nervositeten över att rida på e ny häst, när man inte suttit på  en häst sen april ;) Men men det märker vi, jag har redan ställt in provridningen på denna hästen en gång, vill inte göra det igen! För nu vill jag börja rida! Skulle behöva handla också, finns inget ätbart i hela min lägenhet, rätt tragiskt faktiskt! =( Sova lite till kanske? Tjingeling!


Sist jag satt på en häst, i början på april!

Kommentarer
Postat av: Marris

Åå, d e Challe på kortet =D

2011-12-21 @ 23:34:17
Postat av: IA

Yees det är det Marris!! Då kan du tänka dig hur länge sen det va jag red! ;)

2011-12-22 @ 20:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0