Skåne imon!

Åker till skåne imon för att hälsa på bebis över dagen!! Myyyys!! =) Igår var jag i Ullared och shoppa lite med min goaste Amanda! Sen på kvällen var jag hemma hos Cajsa och drack lite vin, myskväll!!! =) Idag har jag inte gjort nånting på hela dagen, så jäkla gott med såna här dagar! Jag har för några dagar sen insett att min saknad efter hästar har blivit lite för stor, och har satt ut en annons om att blir medryttare igen, och har faktiskt fått lite svar! Så nu får jag hoppas att jag inte klantar mig och väljer bort nått som hade vart bra! Två av dom vill gärna att jag hoppar hästen, vilket jag tycker låter väldigt läskigt när jag inte hoppat på två år, men men det blir ju en utmaning om jag skulle börja rida nån av dom!! ;) Nu sitter jag och tittar på Sunes jul och julbaket! Rudolf: "älskling i år tar jag knäcken" Karin: "på oss alla.." ;) Hahaha bästa julkalendern genom tiderna!!!


Bästa inköpen i Ullared!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0