Men hallå!

HATAR SNÖ! Sen hatade jag spårvagnar och tåg så jävla mkt i natt så det finns inte. Gaaah!!! Spårvagnen satt fast pga elektriskt fel mitt i mellan Ullevi Norra och Centralstationen, precis så länge som det behövdes för att jag skulle hinna springa ända fram till tåget, hinna trycka på knappen för att öppna dörren, dörren öppnades inte och tåget rulla iväg. Detta va två inatt, snön föll som in i helvete och jag blev A R G ... Som tur är så kunde jag vända och sticka hem till Erica istället, vi tog en tur till Nobelgrillen och jag fick tröstat mig med  en fet kebabtallrik och dessutom så hag jag nog  aldrig skrattat så mkt åt hur jag själv går. Men den jävla snön, det va rullatorn som saknades, annars såg jag och Erica ut som två 100åringar som va ute o vandra i natten. SÅ ETT STORT JÄVLA MINUS TILL VÄSTTRAFIK ÄNNU EN GÅNG!!! Varför kan det inte bara funka? HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VA?!?! Nu ska jag pallra mig bort till kungsmässan en snabbis, sen städ av både lägenhet och mig inför ikväll för då blire party!! Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0