Va jag och kollade på fotboll idag?

Ja men visst va jag det, men jag va inte lika konstig som Amanda som va där kl 10, jag gled i alla fall in vid en mer mänsklig tid sådär runt halv ett snåret! ;) Sen så skulle vi till tatueraren så jag fick gjort färdigt ryggen. Men planerna ändrades när vi kom dit och han hade missat att skriva in detta i sin kalender, det fick bli imon istället.. Efter detta iväg till Ica Maxi, sen kungmässan. Vi har fått gjort en hel del idag! Fast det kanske bara känns så för att jag inte gjort nånting på en hel vecka? Eller? ;) Datorn är seg som fan så den stängs av snarast, innan jag blir gaalen på den!! =P Gonatt!!


Jag och Amanda. En av våra rosékvällar. Galet. Underbart! ;) (2009)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0