hemma från skåne!

Okej, säger det med en gång, glömde kameran hemma! Haft en helt underbar helg, bara massa mys, strosa på stan och super goda middagar, men ingen kamera med mig! Kan ju återberätta lite lätt i alla fall:
Fredag: Kom ner till skåne vid tio-tiden, gjorde inte mycket mer än gick hem till Tomas och AnnaHanna och gick och la mig.
Lördag: Jag och Tomas gick på stan en stund, köpte lite på rean. Senare på kvällen (Tomas jobbade) var jag och AnnaHanna och åt på Tomas jobb, han jobbar alltså som kypare, sjukt god mat med goda viner till, Tomas valde ut fyra olika rätter till oss och jag fick vin som passade till varje rätt! Underbart gott! Efter maten var jag och AnnaHanna och badade!
Söndag: Var vi hemma hos några vänner till Tomas & AnnaHanna, i en liten by som hette Böste, det va helt sjukt pitoreskt! Skånes landsbygd, fast precis vid havet. Husen såg ut som att vara tagna ur Börderna Lejonhjärta, så kan ni tänka er stilen! Kändes som man befann sig i en Astrid Lindgren film bara av att vara där! Sen var dessa vänner, Martin och Emma, väldigt mat och vin intresserade och jobbar även dom inom den branchen, så ni kan ju tänka er hur middagen var! Och massa gott vin och champagne (!!!) till! Lyx och nangiala i ett! Det va helt galet bra kväll! =) Såg ju helt klart fördelarna i att ha mat och VIN intresserade vänner denna kvällen! ;) Och eftersom de bodde 50m från havet så blev det både kvälls och morgon dopp! Vi sov alltså över där.
Måndag: AnnaHanna jobbade så jag och Tomas åkte till Köpenhamn över dagen!!! =) Pölse, wienerbröd, rödspätta med reamolade, ÖL, vin... Och massa stads-strosning! Åkte vid 13 och var hemma igen vid 21! Sjukt trött efter massa promenad, men jäkla bra dag igen! =)
Idag: Klarblå himmel och sol. Tomas lämnade mig i en park kl 12 för att gå och jobba. Där låg jag och stekte till halv fyra (jupps, bränd!) sen gick jag på stan lite, mötte AnnaHann som slutade kl 17, sen åkte jag med tåget som gick 19 tillbaka till Göteborg igen! Tackar Tomas och AnnaHanna för en underbar helg! Och förstår ni hur irriterad jag är över att kameran låg kvar hemma?!?!! Både böste och KÖPENHAMN hade vart awesome att ta massa fina kort på! Tanken var att ta med systemkameran som jag använder så jävla flitigt (NOT), men inte ens digitalkameran kom med! Damn! =P
Stranden i Böste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0