Imponerad av Tele2

Har fått denna kommentaren på bloggen idag:

"Hej Anna Maria,

Roligt att se att du har valt att gå över till ett abonnemang hos oss. På http://www.tele2.se/kan du bland annat hålla dig uppdaterad på våra senaste nyheter och läsa om våra förmånliga tilläggstjänster. Hoppas att du blir nöjd med ditt nya abonnemang och att du kommer trivas som kund hos oss. Om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta mig på min mejl."

Det är vad jag kallar personligt välkomnande till en ny operatör! Nu har jag inte bytt än, för mitt gamla abbonemang (det-som-inte-skall-nämnas-vid-namn-längre-i-denna-blogg) går inte ut förrän i oktober, men Tele2 har helt klart fångat mig som ny kund! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0