Nä men regnar det ute?

Igår tatuerade jag mig! =) Igen! En text i nacken, bild kommer när jag är hemma sen, eller imon. Denna texten skrev vi ut på en butik-whatever som gör skyltar och grejer. Går där ifrån till Ronnie (tatueraren) när den är klar följde jag med Amanda hem en stund. Jag va inte den socialaste igår utan va bara sjukt trött, gick från henne vid 20, missade tåget och fick vänta på det som gick kvart i nio, väl hemma (halv tio på kvällen) märker jag att nyckeln inte ligger i väskan.. Utan den är kvar på stället där vi skrev ut texten, texten som var på ett usb minne som satt fast på nyckelknippan. Toppen kul när jag är så jävla trött att jag bara vill gå och lägga mig att veta att min nyckel ligger kvar på ett låst ställ i Kungsbacka!! Det blev till att åka tillbaka till Kungsbacka där min otroligt snälla mamma hämtade mig så jag fick sova hos dom. Detta känns ju som nog med otur kanske? Nä men detta fixar jag till med att lyckas med att tappa min mobil i mitt juiceglas vid frukosten så den är helt paj nu. VEM LYCKAS MED DET????? Asså jag satt och skratta högt för mig själv åt mitt eget klumpiga jävla jag! Man tappar inte en mobil i ett juiceglas. Det händer inte. Som sagt mobillös är jätte roligt att vara, känner mig lite lätt handikappad. Hur fan klara man sig innan mobilen fanns?? Nu är jag i alla fall och myser i Onsala med sötaste goaste lilla kusinen Moa! Hon sitter här bredvid mig och bygger med kloosar, när hon helt plötsligt säger "Anna-Maria, jag längtar tills dina katter kommer hem till dig" Pluttunge! =) Sen fårga hon mig förut om ajg ville följa med dom till Rhodos på sönda, ja tack gärna svarade jag på den! ;) Det blir tydligen lite alkohol och pizza här ikväll, så jag blev nog kvar här en stund till! ;) Ha en bra fredag alla! Kram

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad synd att du nu måste köpa en ny mobil, för då blir det väl ingen vit rosa iphone va?

2011-07-08 @ 21:28:44
Postat av: Anna-Maria

Hehe det hade det inte blivit ändå Pernilla... Jag ska byta opratör och skaffa mig en iPhone 5 när mitt abbonemang går ut!! ;) Fast det blir jobbigt att vänta till november med trasig mobil! =P

2011-07-09 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0