SNART!!!!!!!!! =D

Om två dagar är det dags! Upp till Borlänge, PEACE AND LOVE!!!!! =D Skall bli så jävla underbart aweomse!! Skall ta tag i packandet idag tänkte jag, eller i alla fall börja lägga fram lite grejor. Idag har det vart en kanon dag. Började dagen med att mysa hemma hos min klasskompis Jenny, sola och ha det gott på hennes altan. Sen åkte Amanda, Angelica och jag ner till Ullared och shoppade loss. På kvällen sen blev det thai på hamntorget i Kungsbacka med Angelica. Kanon dag! Lite lätt bränd efter solandet också, love it! =) Hela denna helgen har vart helt underbart kanon! Midsommar va toppen, sen har jag spenderat två dagar i Onsala med min familj också. Mys! Packa och städa lite kanske? Kommer ju orka sådär mkt idag, får fortsätta imon annars.... Puss och kram!


Miffon från P&L -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0