Tja tja bloggen

Måste ju använda den rubriken nån gång ;) Idag har jag vart i Kungsbacka/Onsala och passat mina goseungar Max och Moa! Fick tillbaka en tenta idag me, med ett stadigt G på tentan, gött e de! Fått ringt bostadsförmedlingen i Kungsbacka också och aktiverat min ansökan, hade rätt i att jag anmält mig för några år sen, så förhoppningsvis tar det inte alldeles för många år innan jag kan få en lägenhet där, om jag ligger på dom ;) Har ändå stått med i 5 år i kön tydligen! Det som hände mig härom dagen får mig verkligen att längta tillbaka till älskade lilla Kungsbacka, jag är nog fortfarande rätt mkt småstadstjej ändå!! ;) Nu blir det slappa i soffan resten av kvällen, har heeeldag i skolan imon!! Tja tja bloggen!! ;)

Det var över 100 personer som var inne och läste mitt förra inlägg, TACK för att ni tog er tiden, tycker sånt måste uppmärksammas, för nästa gång kanske det händer någon nånting!! KRAM på er!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Klart du ska tillbaka till Kungsbacka. Det sa jag till dig redan när du flyttade till Gbg. Välkommen hem!

2012-04-13 @ 07:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0