GHS!

GHS alt Göteborgs Horseshow. Nu har det dragit igång, arbetet inför GHS. Slitsamt och tungt, men tror fan veckan kan bli rätt rolig ändå! =) Ska bo i ett blåställ, då får jag känna mig gott sunkig i en veckas tid! Skall ju jobba i stallet, så just nu förbereder vi alla stall inför ankomsten av alla dom fina hästarna! Regn och rusk är rätt grisigt väder att jobba i, men man vänjer väl sig antagligen... =P Nu väntar jag på Amanda, och snart ska jag ta ett ryck och röja lite inna najg ska laga mat till oss. Det blir en myskväll m tv-tittande ikväll! =) Men jobbet på GHS är rätt spännande och kommer få se en hel del fina hästar från världseliten på riktigt nära håll. Dessutom kommer det vara det enda jag gör en vecka framöver, så bloggen kommer få gå i litet häst-tema i en vecka nu! ;)


Veckans outfit! Blåställsbywor, collegetröja och en knallorange jacka. Äkta arbetare!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0