Längesen igen ja...

Nu va det lite över en vecka sen jag skrev, sörry! Det har vart fullt upp med nollning, sista dagen idag. Det har vart kanon, tyvärr missade jag "the grand finally" med finsittning ikväll för vi hade släktkalas för mig, mamma och syster samtidigt. Mycket har hänt i mitt känslomässiga liv också. Tänker inte hänga ut personer här, självklart inte, men en person som gjort mig väldigt ledsen och en annan som ändrat på detta. Mår bättre än på väldigt länge just nu, och nånstans hoppas jag personen som fick mig att må dåligt läser detta och förstår att det inte är ok att ignorera en person helt. Thats it. Men hoppas ändå på en ljus framtid, framförallt längtar jag tills dom äckliga minusgraderna försvinner och det blir VÅR! =P Ingen bild att lägga upp nu heller tyvärr, men hoppas alla har en bra kväll! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-02-05 @ 01:55:21
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0