Myskväll

I eftermiddag/kväll så hade vi mys och kvalitets tid med familjen! =) Först bio, vi såg "En gång i Phuket" riktig må bra film som är helt klart väldigt sevärd (ingen effektfilm, så på bio behöver man inte se den) Men vi skrattade hela filmen igenom och gick från biografen med ett leende på läpparna!! =) Efter det var det turkisk restaurang vid namn "Taras" som gällde, åt så mkt god mat så jag rullade hem! Mycket mysig och lyckad efton med min gosiga familj! =) Nu på kvällen har det vart bigbrother start (inga kommentarer, ett jävla påhitt som gör att jag funderar på att skita i att titta på det i år) och jag har inte pluggat och inte städat som jag borde gjort!! ;) Puss!



Full fokus på duken, innan filmen börjat ;) Reklam är också intressant! ;)

 

 

Gooo capuccino efter maten på Taras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0