Fina du

Tråkigt med lite uppdatering i veckan, men skyller på mkt att göra mer än att det är lathet... =P Singstarskväll i tisdag, vi hade en kanon kul kväll, Angelica "sjöng" så vackert i Lejonkungen-En värld full av liv, så jag skratta så mycket så jag inte kunde stå eller andas, och tårarna spruta, tackar för den! I torsdags var jag hemma hos Cajsa på middag, grill och vin ute på altanen, somrigt och mysigt! Nu ska jag, när jag orkar pallra mig ut ur lägenheten, åka ut till hell on earth (biskopsgården) för att umgås med den bästa av dom bästa (Amanda alltså). Är sommaren som den är får man föra det bästa utav det, går det inte att njuta av fint väder får man njuta av gott sällskap istället! =) En sak till, en liten hälsning till en person som betyder mest i mitt liv: Jag älskar dig, världens finaste, gulligaste och bästa mamma i hela världen! Är så glad att jag är din dotter, tillsammans du, jag och mina fina syskon, så klarar vi allt! Älskar dig, du betyder mest!
 
Fina du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0