Sex and another city

Yeah, hade precis en sex and the city experience, blev uppraggad på bussen. Inte helt vanligt att det händer i det svenska samhället, sen va han iof typ från england eller nått för han pratade bara engelska. =P Men svenska som man är så blev jag väldigt smickrad men vågade självklart inte ge honom mitt nummer, sånt är ju läskigt! ;) Igår tränade jag street, riktigt roligt och inte alls så svårt jag trodde det skulle vara! Idag blir det lite afrodans istället, men känner träningsvärken komma krypandes så får se hur det kommer gå =P 
 
Vill ju inte skryta, men det blev ju några såna här moves igår.. Eller??! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vännen!
vart dansar du street?:-o :-D

Svar: Fysiken!
Anna-Maria

2012-07-04 @ 16:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0