Singel

Att vara singel är inte lätt. I vissa lägen. Klart att det är skönt att vara själv ibland, när man väljer det. Inte hela tiden. Som sagt, ibland är det jobbigare, som nu. Även om det är sommar och skönt och tiden då man ska vilja vara singel, så vill jag inte vara det nu. Helst inte alls mer. Är så fruktansvärt trött på det. Så kan man inte gå och hoppas på att träffa nån snart, för då blir man bara besviken. Det händer när man minst anar det, säger dom som vart med om det. Jävla skitsnack, alltihop! Vafan kan det inte bara vara lätt för? Life is compicated. But why? Och ja, jag hatar alla som skryter med hur jävla bra dom har det i deras förhållanden, jag kunde inte bry mig mindre om hur nån annan har det, hör ni det? I don´t care. Och JA jag är bitter! Och jag tänker inte anstränga mig för att göra nått åt det. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0