Tentaångest

Yepp.. Tenta som ska vara klar på fredag, så visst, det är lugnt med tiden, men har verkligen NOLL motivaztion! Ämnet är egentligen rätt intressant och relativt lätt. Något flummigt då vi inte fått några direkta direktiv på hur tentan skall vara upplagt och vad som skall vara med, men ändå, egentligen inga större problem. MEN var är motivationen? Jag har snart läst en hel kurs till och jag har ingen aning om vad det är vi läser? Fick reda på efter min praktik att praktiken denna terminen är en egen kurs och att det är därför vi inte fick någon uppgift till den. Efter?? Borde jag inte vetet det innan?? Ja ja, det blir säkert bra, har hela dagen idag att skriva tenta på, även torsdag fredag och vi kan inte få mer en godkänt, så något läsbart borde jag väl kunna knåpa ihop hoppas jag. Vore rätt kasst av mig annars! ;) Nu blir det en riktigt goe frulle med kaffe flingor macka och grapefrukt, kickstarta dagen på et bra sätt när man vet vad man har för trök framför sig! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0