Helg?

Sitter här och skriver... En lördagskväll.. Men vad gör man inte, är man student så är man! Fast jag hade kul så det räcker för hela helgen igår. Vi uppträdde på kulturnatta med spexet sen var det inflyttningsfest.. Jag skulle vara nykter tänkte jag eftersom jag måste hårdplugga hela helgen... Men jag ändrade mig och köpte med mig en tetra "varm&kall", tänkte att lite kan man väl få unna sig när det är fredag. Detta slutade med att jag va kvar sist på festen och sen åkte med en av tjejerna i spexet hem, för vi hade så grymma diskussioner att det bara va tvunget att tas över en flaska vin kl 3 på morgonen! ;) Så mitt effektiva pluggande idag har gått sådär...... Men men igår kväll va grymt trevlig så det får det väl vart värt.. =P Och kan ju tillägga att jag snart får träffa min syster, så uppsatsen kan bli som den vill för på tisdag så seees vi!!!!! =D <3

Kommentarer
Postat av: josis

längtar massor!!!! snart ses vi!!! <3

2012-10-14 @ 12:58:32
URL: http://josefinackre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0