Hemma igen

Ja då va man hemma igen, i ett lika regnigt Sverige som London! Vi hade regn en dag EN och det var våran heldag i London.... Ironiskt.. Försökte blogga från London men appen la av helt så det gick sådär ;) Det kommer komma ett långt inlägg om hur bra vi hade det, med massa massa bilder till det, men inte just nu. Just nu ligger fokus på att få klart den jävla hlevetes tentan som skall in imon! Jag hoppas jag hinner klart.... En A4 kvar att skriva för minimum, men det är nog en och en halv innan ajg känner mig färdig, har lite som jag inte fått ner än.. Jag hoppas jag löser detta! =P En sak ska jag säga i detta inlägg, vi va på bio i frdags (med tanke på regnrusk så tröttnade vi på att vara utomhus och myste till det i en bio salong istället). Vi såg "The perks of being a wallflower" och det va den mest rörande film jag sett på länge! Jäklar va bra den va! SÅ SE DEN! Nu blir det tillbaka till tentan tills det är dags att bege sig på släktkalas, lillfis Moas 5 årsdag skall firas! =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0