Sjukdag 7

Att vara sjuk utan att ha feber, men att man är totalt orkeslös för att man inte fått i sig nån riktig mat på en vecka är toppen. Man blir inte alls uttråkad av att bara ligga hemma och inte göra nånting. GAH! Igår var iaf Angelica har och fotade mig lite när jag bada ;) Som sagt, lite kul kan man ha även om jag blir trött bara av att gå till affären som ligger bredvid där jag bor. Här är bilder fotade med mobilkamera från igår, de riktiga bilderna från systemkameran får jag av Angelica när dom är redigerade och färdiga =) Men för att ni ska se vad lite skoj i badkaret betyder:
 
Som sagt, dessa bilder är tagna av Angelica med hennes mobil. Men vill ni se mer av hennes jobb gå in på hennes facebooksida: Fotograf Angelica Hagstedt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0